Hartlik willkoomen

*
*
Hartlik willkoomen in min plattdütschen Blog.

Düsse Blog schall vun min klütern mit Wull un aal de scheun´ Schoosen umto vertellen.
Mi is dat bannig hild, dat de Lüüt düsse scheune un oolde Sprook nich vergeten dohn.
... un wat ik noch seggen wull: Plattdüütsch is keen Dialekt nich, nee!!! Plattdüütsch is een Sprook met bannig veel Dialekts.

Jü wart hatlik inlaad, in min Blog to schriven - ook in Hochdütsch
_____________________________________

Herzlich willkommen in meinem plattdeutschen Blog.
Dieser Blog soll von meinem Werkeln mit Wolle und den schönen Dingen drum herum erzählen.
Mir ist es ein Anliegen, diese schöne alte Sprache nicht in Vergessenheit geraten zu lassen.
... und übrigens: Plattdeutsch ist kein Dialekt !!!, sondern eine Sprache mit vielen Dialekten.

Ihr seid herzlich eingeladen, in meinem Blog zu schreiben - auch in Hochdeutsch
_____________________________________

Dienstag, 20. Oktober 2009

tatatataaaaaaaaah

*
Ik heff se: min eersten eegenmaakt Spinnwirtel ut Klei. Ich heff se in Füür backt.

So wat is funnen wörrn in de Wurt Elisenhof.

Nu mööt bloots noch de Spinnelstäbe ringaahn.

---------------------------
Hier sind sie: meine ersten selbst- und feuergebrannten Ton-Spinnwirtel. Angelehnt an Funde aus der Wurt Elisenhof habe ich diese Handspindelwirtel geformt.

Jetzt müssen nur noch die Spindelstäbe passend gemacht werden.


Vöörsiet - Vorderseite










Achtersiet - Rückseite

Kommentare:

  1. dat is jahr een wunnerbare Blog!! danke vör dat Schrieven und ich schnackt nicht so veel plattdüttsch,weil bi uns ward meist frasch ( friesisch) schnackt und min platt is nich so gut, tohus weer min mudder en hochdüttsche ,min vadder aver richtig platt, man he schnackt nicht platt mit mi sünnern blotts mit de annern. nunwo minne lütten enkel in kindergarn plaat schnackt und speelt ,öv ik dat plattdüttsche wedder. schöne gröt wiebke!!

    AntwortenLöschen
  2. Dank Di gaanz dull - Wiebke.
    Scheun, dat Du herfunnen hetts.

    Jo - ik kenn dat ook - keeneen wüll mit mi Platt snacken - aal de Lüüd meent, dat de "junge" Lüüd nich mehr Platt snacken künnt. Un wenn ik op Platt wat segg ode fraag - keemt dat jümmers in Hochdüütsch wedder trüch.

    Ik wull ook, dat min Öllern mit min lütten Deern platt snackt - maakt se avers nich !!!! Un ik weet nich, worüm nich.

    Leeve Grööt *knuddel*
    Maren

    AntwortenLöschen