Hartlik willkoomen

*
*
Hartlik willkoomen in min plattdütschen Blog.

Düsse Blog schall vun min klütern mit Wull un aal de scheun´ Schoosen umto vertellen.
Mi is dat bannig hild, dat de Lüüt düsse scheune un oolde Sprook nich vergeten dohn.
... un wat ik noch seggen wull: Plattdüütsch is keen Dialekt nich, nee!!! Plattdüütsch is een Sprook met bannig veel Dialekts.

Jü wart hatlik inlaad, in min Blog to schriven - ook in Hochdütsch
_____________________________________

Herzlich willkommen in meinem plattdeutschen Blog.
Dieser Blog soll von meinem Werkeln mit Wolle und den schönen Dingen drum herum erzählen.
Mir ist es ein Anliegen, diese schöne alte Sprache nicht in Vergessenheit geraten zu lassen.
... und übrigens: Plattdeutsch ist kein Dialekt !!!, sondern eine Sprache mit vielen Dialekten.

Ihr seid herzlich eingeladen, in meinem Blog zu schreiben - auch in Hochdeutsch
_____________________________________

Sonntag, 6. Dezember 2009

Niklaas

*
Hüt is jo Niklaas - und wat schall ik seggen - he hett mi een Batzen Gooven un Snoopkraam in min Schoe leggt.

Ik mutt ja doch een heel leeve Deern weesen sin....
___________________________________________
Heute ist ja Nikolaus - und was soll ich sagen - er hat mir viele Geschenke und Naschkram in meine Schuhe gelegt.
Ich muß ja doch brav gewesen sein.....

* * * * * * * * * *











Dit is vun min "Leevsten"-Niklaas
________________
Dies ist von meinem Schatzi-Nikolaus

* * * * * * * * * *











Un dit is vun min "Moder"-Niklaas
___________________
Und dieses ist von meinem Mama-Nikolaus




Ik wüll Di ook heel veel Dank seggen, Niklaas
___________________
Vielen lieben Dank lieber Nikolaus

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen