Hartlik willkoomen

*
*
Hartlik willkoomen in min plattdütschen Blog.

Düsse Blog schall vun min klütern mit Wull un aal de scheun´ Schoosen umto vertellen.
Mi is dat bannig hild, dat de Lüüt düsse scheune un oolde Sprook nich vergeten dohn.
... un wat ik noch seggen wull: Plattdüütsch is keen Dialekt nich, nee!!! Plattdüütsch is een Sprook met bannig veel Dialekts.

Jü wart hatlik inlaad, in min Blog to schriven - ook in Hochdütsch
_____________________________________

Herzlich willkommen in meinem plattdeutschen Blog.
Dieser Blog soll von meinem Werkeln mit Wolle und den schönen Dingen drum herum erzählen.
Mir ist es ein Anliegen, diese schöne alte Sprache nicht in Vergessenheit geraten zu lassen.
... und übrigens: Plattdeutsch ist kein Dialekt !!!, sondern eine Sprache mit vielen Dialekten.

Ihr seid herzlich eingeladen, in meinem Blog zu schreiben - auch in Hochdeutsch
_____________________________________

Sonntag, 4. April 2010

Paasken-Wichtel

*
Hüt an Paasken dörft ik min Paasken-Wichtel-Goov utpacken.

Dat hett min Wichtel för mi klüütert - ik bammel in bloog´n Heben.

Wat Du för mi klüütert hetts - Rigana - is so watt vun smuck. Ik maddel Di dörför bannig dull !!!



Un dat is in min Wichtel-Goov weesen:

- Wull mit Indigo farvt
- een Büddel klüütert in vigeliensch Sprang-Wies
- een lütt Nodel-Puck
- twee Nodels ut Kassbeer-Holt förs Naalbinding
- lütt beten Schnookkraam
- un Eerdbeer-Tee (ik glööv, dat is de Henwies vun Di, Rigana)

*******************************

Min Wichtel-Göör Sissi hett düsse Klüüteree vun mi kregen:



- een Büddel farvt mit Walnutt un mit Schaaps obstickt
- een Keed ut Klei - de Peerln heff ik sülbens in min Holt-Aven backt
- Wull farvt mit Zippel
- Wull farvt mit Bark
- un´n lütt beeden Schnöökkraam
- de Doos för de Keed heff ich ook sülbens anpöönt
______________________________________
Heute an Ostern durfte ich mein Oster-Wichtel-Paket öffnen.
Damit hat mich mein Wichtel beglückt - ich schwebe im blauen Himmel.
Was Du für mich gewerkelt hast - Rigana - ist so schön - ich knuddel Dich dafür ganz doll !!!

Und das war in meinem Wichtel-Paket:
- Wolle gefärbt mit Indigo
- ein Beutel in aufwendiger Sprang-Technik
- ein kleines Nadelheft
- 2 Nadelbinde-Nadeln aus Kirschholz
- ein bischen Naschkram
- und Erdbeertee (ich glaube, das war der entscheidende Hinweis, Rigana)

********************************
Mein Wichtelkind Sissi hat diese Werkelei von mir bekommen:
- einen Beutel gefärbt mit Walnuß und mit Schafen bestickt
- eine Kette aus Tonperlen, die ich im eigenen Kaminofen gebrannt habe
- Wolle gefärbt mit Zwiebel
- Wolle gefärbt mit Birke
- und bischen was zum Naschen
- ach ja, die Schachtel für die Kette habe ich auch selbst bemalt

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen