Hartlik willkoomen

*
*
Hartlik willkoomen in min plattdütschen Blog.

Düsse Blog schall vun min klütern mit Wull un aal de scheun´ Schoosen umto vertellen.
Mi is dat bannig hild, dat de Lüüt düsse scheune un oolde Sprook nich vergeten dohn.
... un wat ik noch seggen wull: Plattdüütsch is keen Dialekt nich, nee!!! Plattdüütsch is een Sprook met bannig veel Dialekts.

Jü wart hatlik inlaad, in min Blog to schriven - ook in Hochdütsch
_____________________________________

Herzlich willkommen in meinem plattdeutschen Blog.
Dieser Blog soll von meinem Werkeln mit Wolle und den schönen Dingen drum herum erzählen.
Mir ist es ein Anliegen, diese schöne alte Sprache nicht in Vergessenheit geraten zu lassen.
... und übrigens: Plattdeutsch ist kein Dialekt !!!, sondern eine Sprache mit vielen Dialekten.

Ihr seid herzlich eingeladen, in meinem Blog zu schreiben - auch in Hochdeutsch
_____________________________________

Freitag, 24. September 2010

wedder beeten wat klüütert

*
Un wedder heff ik ´n beeten wat klüütert:



Knütt heff ik düsse Jack ut Island-Wull


Prüünt heff ik düsse Geldkatt ut Fischledder.
_____________________
Und wieder habe ich ein wenig gewerkelt:
Gestrickt habe ich diese Jacke aus Islandwolle
Genäht habe ich dieses Portemonnaie aus Fischleder

Kommentare:

  1. Boah, meine Liebe, nun verrat mir doch mal, wo man Fischleder bekommt. Ist ja sowas von schick!
    Und die Jacke einfach toll!

    LG

    die Alva

    AntwortenLöschen
  2. weia, Fischleder, wo bekommt man dss? Beim FHT? ;-)
    so eine Börs fehlt mir noch. *träum*

    AntwortenLöschen
  3. Jau, Fischledder is een bannig fin Tüüch. :-))

    Ik heff min Fischledder bi DICK inkööpt.
    http://www.mehr-als-werkzeug.de/page/homepage/detail.jsf

    Heer gifft dat avers ook Fischledder:
    http://www.fischleder.com/
    http://www.feines-werkzeug.de/index.php/cat/c44_Fischleder.html

    Leev Grööten
    Maren

    _________________
    Ja, Fischleder ist ein ganz tolles Zeug. :-))
    Ich habe mein Fischleder bei DICK eingekauft:
    Aber hier gibt es auch Fischleder:
    Liebe Grüße
    Maren

    AntwortenLöschen