Hartlik willkoomen

*
*
Hartlik willkoomen in min plattdütschen Blog.

Düsse Blog schall vun min klütern mit Wull un aal de scheun´ Schoosen umto vertellen.
Mi is dat bannig hild, dat de Lüüt düsse scheune un oolde Sprook nich vergeten dohn.
... un wat ik noch seggen wull: Plattdüütsch is keen Dialekt nich, nee!!! Plattdüütsch is een Sprook met bannig veel Dialekts.

Jü wart hatlik inlaad, in min Blog to schriven - ook in Hochdütsch
_____________________________________

Herzlich willkommen in meinem plattdeutschen Blog.
Dieser Blog soll von meinem Werkeln mit Wolle und den schönen Dingen drum herum erzählen.
Mir ist es ein Anliegen, diese schöne alte Sprache nicht in Vergessenheit geraten zu lassen.
... und übrigens: Plattdeutsch ist kein Dialekt !!!, sondern eine Sprache mit vielen Dialekten.

Ihr seid herzlich eingeladen, in meinem Blog zu schreiben - auch in Hochdeutsch
_____________________________________

Montag, 3. Januar 2011

... gegen koole Fööt

*
ik heff ja jümmers so koole Fööt - un so heff ik mi Pampuuschen knütt.

´n beten groot sünd se noch - avers na een Töörn in de Spöölmaschin sünd de denn gaadlich för mi - hööp ik

:-))



________________________
Ich habe ja immer so kalte Füße - und so habe ich mir Puschen gestrickt.
Ein bischen groß sind sie noch - aber nach einer Runde in der Waschmaschine passen sie mir dann, hoffe ich
:-))
*

Kommentare:

  1. *kicher* Ja, die sehen immer riiiiiiesig aus, bevor sie verfilzt sind ... drücke mal die Daumen, dass sie danach dann auch wirklich passen *quetsch*

    Grüßles
    SaLü

    AntwortenLöschen
  2. ick woll jo ook gern bi joan Spinndrebben mitmooken, oabers dat het in Forum woll nich so klappt.
    Droof ick trotz alledem mitmooken?
    Kannst mi jo mool up min blog srieven.
    Dank Di
    Heike
    nana-spinnt

    AntwortenLöschen
  3. Hey meine Liebe,
    ich mag dein Blog sooo gerne, da hab ich was Nettes für dich. Schau mal auf meinem Blog...
    Viele liebe Grüße,
    Silvia (Bakerqueen)

    AntwortenLöschen