Hartlik willkoomen

*
*
Hartlik willkoomen in min plattdütschen Blog.

Düsse Blog schall vun min klütern mit Wull un aal de scheun´ Schoosen umto vertellen.
Mi is dat bannig hild, dat de Lüüt düsse scheune un oolde Sprook nich vergeten dohn.
... un wat ik noch seggen wull: Plattdüütsch is keen Dialekt nich, nee!!! Plattdüütsch is een Sprook met bannig veel Dialekts.

Jü wart hatlik inlaad, in min Blog to schriven - ook in Hochdütsch
_____________________________________

Herzlich willkommen in meinem plattdeutschen Blog.
Dieser Blog soll von meinem Werkeln mit Wolle und den schönen Dingen drum herum erzählen.
Mir ist es ein Anliegen, diese schöne alte Sprache nicht in Vergessenheit geraten zu lassen.
... und übrigens: Plattdeutsch ist kein Dialekt !!!, sondern eine Sprache mit vielen Dialekten.

Ihr seid herzlich eingeladen, in meinem Blog zu schreiben - auch in Hochdeutsch
_____________________________________

Freitag, 4. Februar 2011

Klüüter-Wanner-Lood

*
Hüt is mol wedder een Klüüter-Wanner-Load bi mi intrudelt.

Düssemaal vun´ Hannspinn-Forum

Soooo veeeeel smucke Dingers sün dor in. Ik kunn mi ja fast nixnich entscheeden....


na veeel hin un her heff ik mi utsöcht:


Een hannspinnd un hannwebt Wullschaal vun Eiderschaf




Twee hannspinnt Keeden ut Wull vun Dunkelbunt




un een hannmaakt Keed ut Wier vun Saliris.




Ik segg heeeeeeeel veelen Dank för de wunnerscheunen Dingers in de Lood.


Wat ik in de Lood geven heff, segg ik nich -

- Kiekt mol sülbens in de Lood.
:-))
__________________________________
Heute ist wieder eine Werkel-Wander-Kiste bei mir eingetrudelt.
Diesmal vom Handspinn-Forum
Sooo viele schöne Sachen sind da drin, ich kann mich ja gar nicht entscheiden....
Nach viel Hin und Her habe ich mir ausgesucht:
Ein hangesponnener und handgewebter Schal von Eiderschaf
Zwei hangesponnene Ketten aus Wolle von Dunkelbunt
und eine handgemachte Kette aus Draht von Saliris
Ich sage gaaaaanz vielen Dank für die wunderschönen Dinge in der Kiste.
Was ich in die Kiste gelegt habe, verrate ich nicht -
- schaut einfach selbst hinein.
:-))

**

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen