Hartlik willkoomen

*
*
Hartlik willkoomen in min plattdütschen Blog.

Düsse Blog schall vun min klütern mit Wull un aal de scheun´ Schoosen umto vertellen.
Mi is dat bannig hild, dat de Lüüt düsse scheune un oolde Sprook nich vergeten dohn.
... un wat ik noch seggen wull: Plattdüütsch is keen Dialekt nich, nee!!! Plattdüütsch is een Sprook met bannig veel Dialekts.

Jü wart hatlik inlaad, in min Blog to schriven - ook in Hochdütsch
_____________________________________

Herzlich willkommen in meinem plattdeutschen Blog.
Dieser Blog soll von meinem Werkeln mit Wolle und den schönen Dingen drum herum erzählen.
Mir ist es ein Anliegen, diese schöne alte Sprache nicht in Vergessenheit geraten zu lassen.
... und übrigens: Plattdeutsch ist kein Dialekt !!!, sondern eine Sprache mit vielen Dialekten.

Ihr seid herzlich eingeladen, in meinem Blog zu schreiben - auch in Hochdeutsch
_____________________________________

Montag, 18. April 2011

bün nich fuul ween - nee

*
Dor heff ik jo mol wedder een heele Tied nüx mehr schrieven - dorbi bün ik nich fuul ween.


Also hier mol een Ööverblick:


För de Söhn vun Jörg heff ik een Kraake hekelt.
In eelke Been hett de Jung wat to fööhln.
In een is Ries, in een anner sün´Bohn`, ode in een is Gnoosterfolie un so wieder.






För Roland heff ik binah de half beschickt:




Un ut düsse swatt/witten-Stoff

heff ik swatt/geelen-Stoff maakt - mit Bark. So seeht de gröön ut.






Denn heff ik noch twee Wichtel för Paasken klüütert - avers de wies ik eest na Paasken.

_________________________________
*
Da habe ich ja mal wieder eine ganze Zeit nichts geschrieben - dabei bin ich nicht faul gewesen.
Also hier mal ein Überblick:

Für den Sohn von Jörg habe ich eine Krake gehäkelt. In jedem Bein hat der Junge etwas zu fühlen. In einem ist Reis, in einem anderen Bohnen, oder in einer ist Knisterfolie und so weiter.

Für Roland habe ich fast die Hälfte schon geschafft.

Und aus diesem schwarz/weißen-Stoff habe ich mit Birke schwarz/gelben Stoff gemacht. So sieht er grün aus.

Und dann habe ich noch 2 Osterwichtel gewerkelt - aber die zeige ich erst nach Ostern.
*
*

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen