Hartlik willkoomen

*
*
Hartlik willkoomen in min plattdütschen Blog.

Düsse Blog schall vun min klütern mit Wull un aal de scheun´ Schoosen umto vertellen.
Mi is dat bannig hild, dat de Lüüt düsse scheune un oolde Sprook nich vergeten dohn.
... un wat ik noch seggen wull: Plattdüütsch is keen Dialekt nich, nee!!! Plattdüütsch is een Sprook met bannig veel Dialekts.

Jü wart hatlik inlaad, in min Blog to schriven - ook in Hochdütsch
_____________________________________

Herzlich willkommen in meinem plattdeutschen Blog.
Dieser Blog soll von meinem Werkeln mit Wolle und den schönen Dingen drum herum erzählen.
Mir ist es ein Anliegen, diese schöne alte Sprache nicht in Vergessenheit geraten zu lassen.
... und übrigens: Plattdeutsch ist kein Dialekt !!!, sondern eine Sprache mit vielen Dialekten.

Ihr seid herzlich eingeladen, in meinem Blog zu schreiben - auch in Hochdeutsch
_____________________________________

Sonntag, 24. Juli 2011

Min nieges Dook

*
Da heff ik nüülich jo bannig Dusel hebbt un een beeten Harris-Tweed ut Schottland funnen.

Ut düsse Stoff heff ik mi een Dook maakt.

De Dook is 80 cm breed un 1,60 m laang.




_________________________________
Da habe ich neulich richtig Glück gehabt, und etwas Harris-Tweed aus Schottland gefunden.
Aus diesem Tuch habe ich mir ein Umschlagtuch gemacht.
Das Tuch ist 80 cm breit und 1,60 m lang.

*

*

Kommentare:

  1. Minsch, Du hest mi jüst op'n gude Idee brocht, wat ik mit min Stück Stoff ut Diamantköper moken schall. Ik heff dat toerst mit Neihen versöcht, over de Stoff is för een Saum veels to dick. De neih mi jümmers ut bi't Neihen!
    Over Fransen dreihn, dat kunn de Lösung för min Dook sien.
    Scheunen hartlichen Dank ook und laat Di dat gut gohn,
    Dien Postpanamamaxi

    AntwortenLöschen
  2. Moin Hrefna,
    die Lösung gefällt mir auch, war es denn arg friemelig die kleinen Zöpfe zu flechten?
    Liebe Grüße von der ollen Hex

    AntwortenLöschen
  3. Daaank juch beeden. :-)

    Un nee - Shadow-Witch - för de Fransen heff ich jümmers 2 verdreiht, und düsse 2 mit 2 verdreihten vertörnt.

    ________________

    Lieben Dank Euch Beiden. :-)

    Und nööö - Shadow-Witch - für die Fransen habe ich immer 2 Fäden miteinander verdreht, und diese beiden mit 2 anderen verdrehten verzwirnt.

    LG Hrefna

    AntwortenLöschen
  4. Hey Hrefna,
    schöner Stoff, die Farbkombination gefällt mir gut.
    Harris-Tweed ist einfach was Feines.
    Aber genügt ein Knoten, damit die verzwirnten Fransen sich nicht wieder aufdröseln?

    Grüßle,
    Annette/
    nachteulchen007

    AntwortenLöschen