Hartlik willkoomen

*
*
Hartlik willkoomen in min plattdütschen Blog.

Düsse Blog schall vun min klütern mit Wull un aal de scheun´ Schoosen umto vertellen.
Mi is dat bannig hild, dat de Lüüt düsse scheune un oolde Sprook nich vergeten dohn.
... un wat ik noch seggen wull: Plattdüütsch is keen Dialekt nich, nee!!! Plattdüütsch is een Sprook met bannig veel Dialekts.

Jü wart hatlik inlaad, in min Blog to schriven - ook in Hochdütsch
_____________________________________

Herzlich willkommen in meinem plattdeutschen Blog.
Dieser Blog soll von meinem Werkeln mit Wolle und den schönen Dingen drum herum erzählen.
Mir ist es ein Anliegen, diese schöne alte Sprache nicht in Vergessenheit geraten zu lassen.
... und übrigens: Plattdeutsch ist kein Dialekt !!!, sondern eine Sprache mit vielen Dialekten.

Ihr seid herzlich eingeladen, in meinem Blog zu schreiben - auch in Hochdeutsch
_____________________________________

Dienstag, 10. Januar 2012

Un wedder een Klüüter-Lood

*
Nu is it wedder ankaamen - dat WWWP. = De wullig-wanner-klüüter-Lood

Ik heff mi utsöökt:



- Hanschen vun Heather. De Wull hett se sülbens farvt mit Bloogholt
- Sockens vun Peregrina
- Wull farvt mit Cochenille vun Sabine
- Büddel naalt in Oslo-Stick un mit´n lüttschen Naalbinde-Set (Wull un Nodel) vun Hermine

Heel veelen Dank an juuch Deerns för de scheunen Klüütereen.
:-)
_____________________________________________
*
Nun ist es wieder angekommen, das WWWP = das wollige-Wander-Werkel-Paket.
Ich habe mir ausgesucht:
- Handschuhe von Heather. Die Wolle hat sie mit Blauholz selbst gefärbt
- Socken von Peregrina
- Wolle, gefärbt mit Cochenille
- Einen Beutel, nadelgebunden im Oslo-Stich mit einem kleinen Nadelbinde-Set (Wolle und Nadel) von Hermine

Vielen, vielen Dank an Euch Mädels für die schönen Werkeleien.
:-)
*

Kommentare:

  1. Och menno - die Socken hätte ich auch genommen ;o) besonders von meiner Lieblingsstrickerin !

    AntwortenLöschen
  2. :-))

    Jau, de Strümp vun Peregrina sün jümmers sünnerlich.
    Un ik kunnt noch utsöken, ob ik de Strümp in root ode lilö hebben wull.
    Nu hööp ik, dat de root Strümp bi de neegst Runn vun WWWP noch dorbü sin.
    :-)))
    _________________________

    Die Socken von Peregrina sind immer etwas Besonderes.
    Und ich hatte sogar noch die Wahl zwischen rot und violett und mich dann für Violett entschieden. Jetzt hoffe ich, daß die Roten in der nächsten Runde noch im WWWP sind ..... :-)))

    AntwortenLöschen