Hartlik willkoomen

*
*
Hartlik willkoomen in min plattdütschen Blog.

Düsse Blog schall vun min klütern mit Wull un aal de scheun´ Schoosen umto vertellen.
Mi is dat bannig hild, dat de Lüüt düsse scheune un oolde Sprook nich vergeten dohn.
... un wat ik noch seggen wull: Plattdüütsch is keen Dialekt nich, nee!!! Plattdüütsch is een Sprook met bannig veel Dialekts.

Jü wart hatlik inlaad, in min Blog to schriven - ook in Hochdütsch
_____________________________________

Herzlich willkommen in meinem plattdeutschen Blog.
Dieser Blog soll von meinem Werkeln mit Wolle und den schönen Dingen drum herum erzählen.
Mir ist es ein Anliegen, diese schöne alte Sprache nicht in Vergessenheit geraten zu lassen.
... und übrigens: Plattdeutsch ist kein Dialekt !!!, sondern eine Sprache mit vielen Dialekten.

Ihr seid herzlich eingeladen, in meinem Blog zu schreiben - auch in Hochdeutsch
_____________________________________

Samstag, 14. Januar 2012

Un wedder een Klüüter-Lood

*
Düsse Klüüter-Lood vun Petzi-Forum is hüt bi mi intrudelt.

Ut de düchtig groote Lood heff ik mi düsse Dingers utsöcht:

- een Inööser för de Spinnraad ut Glas vun Flietig Imm un Lütte Imm
- een lüttsche drollig Piepmatz ut Klei vun Spinelli
- een Poor Puschen ut filzt Wull för min lüttsche Deern vun Lavennelschaap


Heel veelen Dank för de scheunen Klütereen.
________________________________
Dieses Wander-Werkel-Paket vom Petzi-Forum ist heute bei mir angekommen.
Aus dem riesengroßen Paket habe ich mir diese Sachen ausgesucht:
- einen Einzugshaken für das Spinnrad aus Glas von Fleißige Biene und Kleine Biene
- einen kleinen drolligen Vogel aus Ton von Spinelli
- ein paar gefilzte Wollpuschen für meine Lütte von Lavendelschaf
Vielen, vielen Dank für die schönen Werkeleien.
*
*

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen