Hartlik willkoomen

*
*
Hartlik willkoomen in min plattdütschen Blog.

Düsse Blog schall vun min klütern mit Wull un aal de scheun´ Schoosen umto vertellen.
Mi is dat bannig hild, dat de Lüüt düsse scheune un oolde Sprook nich vergeten dohn.
... un wat ik noch seggen wull: Plattdüütsch is keen Dialekt nich, nee!!! Plattdüütsch is een Sprook met bannig veel Dialekts.

Jü wart hatlik inlaad, in min Blog to schriven - ook in Hochdütsch
_____________________________________

Herzlich willkommen in meinem plattdeutschen Blog.
Dieser Blog soll von meinem Werkeln mit Wolle und den schönen Dingen drum herum erzählen.
Mir ist es ein Anliegen, diese schöne alte Sprache nicht in Vergessenheit geraten zu lassen.
... und übrigens: Plattdeutsch ist kein Dialekt !!!, sondern eine Sprache mit vielen Dialekten.

Ihr seid herzlich eingeladen, in meinem Blog zu schreiben - auch in Hochdeutsch
_____________________________________

Freitag, 24. August 2012

Niege Kledaasch

*
Gistern is he bi mi ankoomen - min nieger Övertrecker.


Warvt hett ihn Marled.
Es he nich schick?
Ik bün hin und wech. He is soooooooooooooooooooo wat vun smuck.
(de Knipskassen könnt de Farvst gor nich good wiesen)
Un he is so richtig topaß för min germaansch Kledaasch.

Daaaaaank Di Marled *tüscher*
________________________________
Gestern ist er bei mir angekommen - mein neuer Mantel
Marled hat ihn gewebt.
Ist er nicht chique?
Ich bin hin und weg - er ist sooooooooooooooooooo etwas von schön.
(die Kamera kann die Farben gar nicht richtig wiedergeben)
Und er paßt genau zu meiner germanischen Klamotte.
Daaaaanke Dir Marled  *schmatz*
*
*



Kommentare:

  1. Ahhhhh - hab ja schon davon gehört...
    ja der ist wirklich toll geworden !!!
    Womit ist das gefärbt ?

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Ik glööv nich, dat de Wull mit Planten farvt is.
      Marled het "Einband" vun "Istex" nimmt.
      Avers ik find, de Wull seht afsluuts na Plantenfarveree ut.

      ________
      Ich glaube nicht, daß die Wolle mit Pflanzen gefärbt ist.
      Marled hat "Einband" von "Istex" genommen.
      Aber ich finde, daß die Wolle absolut pflanzengefärbt aussieht.

      Löschen
  2. Dat is ja mol 'n bannig schicken Övertrecker! Mol wat Nies, wo nich jeder hett.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Jo :-))))))

      De is sooooooo smuck, den heff ik eelke Avend up de Terrass an.

      Löschen