Hartlik willkoomen

*
*
Hartlik willkoomen in min plattdütschen Blog.

Düsse Blog schall vun min klütern mit Wull un aal de scheun´ Schoosen umto vertellen.
Mi is dat bannig hild, dat de Lüüt düsse scheune un oolde Sprook nich vergeten dohn.
... un wat ik noch seggen wull: Plattdüütsch is keen Dialekt nich, nee!!! Plattdüütsch is een Sprook met bannig veel Dialekts.

Jü wart hatlik inlaad, in min Blog to schriven - ook in Hochdütsch
_____________________________________

Herzlich willkommen in meinem plattdeutschen Blog.
Dieser Blog soll von meinem Werkeln mit Wolle und den schönen Dingen drum herum erzählen.
Mir ist es ein Anliegen, diese schöne alte Sprache nicht in Vergessenheit geraten zu lassen.
... und übrigens: Plattdeutsch ist kein Dialekt !!!, sondern eine Sprache mit vielen Dialekten.

Ihr seid herzlich eingeladen, in meinem Blog zu schreiben - auch in Hochdeutsch
_____________________________________

Montag, 10. September 2012

Markt der Region


*

Markt der Region

an 23.09.2012 vun Klock 11 bit 17 bün ik mit min Wull un annern Kraam op de "Markt der Region" in´n Otterzentrum in Hankensbüttel

Hier gifft dat mehr to lesen

_______________________________

Am 23.09.2012 von 17 bis 17 Uhr bin ich mit meiner Wolle und mehr auf dem "Markt der Region" im Otterzentrum in Hankensbüttel

Hier gibt es mehr zu lesen

*
*

Kommentare:

  1. feeeeiiiin, dann sehen wir uns und ich freu mich auch so auf diesen Markt.Die Sonne wird uns auch scheinen!

    liebe Grüße
    Dörte

    AntwortenLöschen
  2. Moin Dörte,

    wat scheun - ik frei mi oook al soooooooo :-))

    Ik hööp ook för goodet Weer - hier smuddelt dat hüt :-(

    Dennso bit morgen.

    Leev Grööten
    Maren

    ____________________
    Moin Dörte,
    wie schön, ich freue mich auch schon sooooo. :-))
    Und ich hoffe auf gutes Wetter - hier regnet es gerade.
    Denn bis morgen.
    Liebe Grüße
    Maren

    AntwortenLöschen