Hartlik willkoomen

*
*
Hartlik willkoomen in min plattdütschen Blog.

Düsse Blog schall vun min klütern mit Wull un aal de scheun´ Schoosen umto vertellen.
Mi is dat bannig hild, dat de Lüüt düsse scheune un oolde Sprook nich vergeten dohn.
... un wat ik noch seggen wull: Plattdüütsch is keen Dialekt nich, nee!!! Plattdüütsch is een Sprook met bannig veel Dialekts.

Jü wart hatlik inlaad, in min Blog to schriven - ook in Hochdütsch
_____________________________________

Herzlich willkommen in meinem plattdeutschen Blog.
Dieser Blog soll von meinem Werkeln mit Wolle und den schönen Dingen drum herum erzählen.
Mir ist es ein Anliegen, diese schöne alte Sprache nicht in Vergessenheit geraten zu lassen.
... und übrigens: Plattdeutsch ist kein Dialekt !!!, sondern eine Sprache mit vielen Dialekten.

Ihr seid herzlich eingeladen, in meinem Blog zu schreiben - auch in Hochdeutsch
_____________________________________

Donnerstag, 6. Dezember 2012

Sünnerklaas-Wichteln

*
Ik segg bloots: Sünnerklaas-Wichtel bi Petzi-Forum:

Vun Dachbodenspinner heff ik düsse Klüüteree:

Un för se heff ik dit klüütert:


Vun Ronja-Räubertocher heff ik düsse Klüüteree kregen:

Un för se heff ik dit klüütert:

____________________________ 
Ich sage bloß: Nikolaus-Wichteln im Petzi-Forum:
Von Dachbodenspinner habe ich dieses Werkelpaket:
Und für sie habe ich dieses gemacht:
Von Ronja-Räubertochter habe ich dieses Wichtelpaket bekommen:
Und für sie habe ich dieses gewerkelt:
*
*

1 Kommentar:

  1. Was für schöne Sachen. Genau richtig für diese kalte, aber schöne Jahreszeit.
    Ich liebe den Winter!
    LG Elke

    AntwortenLöschen