Hartlik willkoomen

*
*
Hartlik willkoomen in min plattdütschen Blog.

Düsse Blog schall vun min klütern mit Wull un aal de scheun´ Schoosen umto vertellen.
Mi is dat bannig hild, dat de Lüüt düsse scheune un oolde Sprook nich vergeten dohn.
... un wat ik noch seggen wull: Plattdüütsch is keen Dialekt nich, nee!!! Plattdüütsch is een Sprook met bannig veel Dialekts.

Jü wart hatlik inlaad, in min Blog to schriven - ook in Hochdütsch
_____________________________________

Herzlich willkommen in meinem plattdeutschen Blog.
Dieser Blog soll von meinem Werkeln mit Wolle und den schönen Dingen drum herum erzählen.
Mir ist es ein Anliegen, diese schöne alte Sprache nicht in Vergessenheit geraten zu lassen.
... und übrigens: Plattdeutsch ist kein Dialekt !!!, sondern eine Sprache mit vielen Dialekten.

Ihr seid herzlich eingeladen, in meinem Blog zu schreiben - auch in Hochdeutsch
_____________________________________

Sonntag, 7. April 2013

Een Lock proppen

*
Een Lock is inne Pütz - äääh in´ Unnerhemd

Neeee - nu nich mehr  :-D

Ennelk beschickt - de Lock is dicht.

Düsse Lock in de wullen Unnerhemd vun Jörg hett mi echt ´n Batzen Nerven kost ..... avers nu es es dicht. Nich scheun, avers raar

Vöördem:


Datwüschen:





Kloor:


*_________________________________
*
Ein Loch ist im Eimer - äääh Unterhemd
Nee - nun nicht mehr  :-D
Es ist endlich geschafft - das Loch ist dicht
Dieses Loch im wollenen Unterhemd von Jörg hat mich jede Menge Nerven gekostet, aber nunist es gestopft. Nicht schön, aber selten.
*
*

Kommentare:

  1. Kiek maal an,wer kann dat hüte noch moken. Nu süht dat Hemd wedder schöön ut.;-)
    Liebe Grüße,Sabine

    AntwortenLöschen
  2. Na so schlimm sieht es doch garnicht aus. Fällt ja fast nicht auf. Kompliment.

    AntwortenLöschen
  3. das sieht doch schon prima aus, mit ein bißchen mehr Übung bekommst du das auch noch perfekt hin, davon bin ich überzeugt!
    Liebe Grüße von der ollen Hex

    AntwortenLöschen
  4. sol tog ook jammer weezen om zon mooi hemd weg te motten gooien.
    Is ja nog zo lekker waam
    wol dak ook nog eine had

    Theo

    AntwortenLöschen