Hartlik willkoomen

*
*
Hartlik willkoomen in min plattdütschen Blog.

Düsse Blog schall vun min klütern mit Wull un aal de scheun´ Schoosen umto vertellen.
Mi is dat bannig hild, dat de Lüüt düsse scheune un oolde Sprook nich vergeten dohn.
... un wat ik noch seggen wull: Plattdüütsch is keen Dialekt nich, nee!!! Plattdüütsch is een Sprook met bannig veel Dialekts.

Jü wart hatlik inlaad, in min Blog to schriven - ook in Hochdütsch
_____________________________________

Herzlich willkommen in meinem plattdeutschen Blog.
Dieser Blog soll von meinem Werkeln mit Wolle und den schönen Dingen drum herum erzählen.
Mir ist es ein Anliegen, diese schöne alte Sprache nicht in Vergessenheit geraten zu lassen.
... und übrigens: Plattdeutsch ist kein Dialekt !!!, sondern eine Sprache mit vielen Dialekten.

Ihr seid herzlich eingeladen, in meinem Blog zu schreiben - auch in Hochdeutsch
_____________________________________

Samstag, 9. November 2013

Ik wünsch mi to Wiehnachten vun Buttinette:

Ik wünsch mi to Wiehnachten vun Buttinette:

(Ich wünsche mir von buttinette zu Weihnachten:)

- Wollwickler
- Vogelhäuschen 
- Kreativ Tragekorb
- Holzschränkchen
- Sortierkästchen

Min Wullwickler is twei - also heff ik fix een Niegen nöödig
De Vagelhuus is för de Vagels buten - de bruukt een Huus för de Winter
Un de lüttschen Kastens bruuk ik för min Döchting ehr Tüddelkraams - dormit se nich jümmers sööken mutt.

_________________________
Mein Wollwickler ist leider kaputt - also wünsche ich mir diesen als Ersatz
Das Vogelhaus ist für die Vögel draußen - sie brauchen doch ein Haus für den Winter
Und die kleinen Kästen hätte ich gern für meinen Kleinkram meiner Tochter  - damit sie nicht immer suchen muß

*
*
*

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen