Hartlik willkoomen

*
*
Hartlik willkoomen in min plattdütschen Blog.

Düsse Blog schall vun min klütern mit Wull un aal de scheun´ Schoosen umto vertellen.
Mi is dat bannig hild, dat de Lüüt düsse scheune un oolde Sprook nich vergeten dohn.
... un wat ik noch seggen wull: Plattdüütsch is keen Dialekt nich, nee!!! Plattdüütsch is een Sprook met bannig veel Dialekts.

Jü wart hatlik inlaad, in min Blog to schriven - ook in Hochdütsch
_____________________________________

Herzlich willkommen in meinem plattdeutschen Blog.
Dieser Blog soll von meinem Werkeln mit Wolle und den schönen Dingen drum herum erzählen.
Mir ist es ein Anliegen, diese schöne alte Sprache nicht in Vergessenheit geraten zu lassen.
... und übrigens: Plattdeutsch ist kein Dialekt !!!, sondern eine Sprache mit vielen Dialekten.

Ihr seid herzlich eingeladen, in meinem Blog zu schreiben - auch in Hochdeutsch
_____________________________________

Donnerstag, 13. Februar 2014

Een Overträcker ward smuck maakt

*
Jepp - ik heff een Övertrecker smuck maakt

1. So heff ik de goode Stück kriegen. Mit koort Fransen an de beeden koorten Sieden.

2.  Mit een Knüttnodel heff ik de Fransens lang maakt (veel Schöötfodens uttreckt)

3. Op de een Siet heff ik de Fransens smuck maakt

4. För de anner Siet heff ik een Keed mit lüttsche Deels optreckt, denn de Fransens schall´n inwebt warrn.

5. De eerst Stück is kloor

6. Un denn, een Morgen dennso dat hier: Min beeden Katten hebbt in de Nacht de Schuul-Dook stibitzt un hebbt mit de Keed speelt un aallens twei maakt. Man de heel Wark umsünst.

7. Also de al webt 50 cm wedder optreckt un aallens heel nie maakt. Een nie Keed un bavenan aallens nie webt.

8. De Weberee is nu kloor.

9. Un hier heff ik de Enn´n ook smuck maakt.

10. De Achtersiet vun de Övertrecker noch mit Fransens

11. Un hier heff ik de Fransens afschnieden.

12. De Voersiet

13. De kloor Övertrecker  (eenmal tosammenleggt)

14. Un hier vun de anner Siet.
Bruukt heff ik 12,2 Stunnen puur Waarktied - ohn de 3 Stunnen , de mi de beeden Katten inbrockt hebbt.
____________________________________
Ja, ich habe einen Mantel schön gemacht.
1. So habe ich das gute Stück bekommen, mit kurzen Fransen an den kurzen Seiten.
2. Mit einer Stricknadel habe ich die Fransen lang gemacht (jede Menge Schußfaden herausgezogen)
3. Auf der einen Seite habe ich die Fransen schön gemacht
4. Für die andere Seite habe ich eine Brettchen-Web-Kette aufgezogen, denn hier sollen die Fransen eingewebt werden.
5. Das erste Stück ist geschafft
6. Und dann an einem Morgen das hier: Meine beiden Kater haben die Schutzdecke weggenommen und mit der Kette gespielt und dabei alles zerstört. Mann - die ganze Arbeit umsonst.
7. Also habe ich die bereits gewebten 50 cm wieder aufgemacht. Dann eine neue Kette und wieder alles neu gewebt.
8. Geschafft
9. Auch hier habe ich die Enden schön gemacht
10. Die Rückseite des Mantels noch mit den Fransen
11. Und hier habe ich die Fransen abgeschnitten
12. Die Vorderseite
13. Der fertige Mantel (einmal zusammengelegt)
14. Und hier von der anderen Seite
Gebraucht habe ich 12,2 Stunden reine Arbeitszeit - ohne die 3 Stunden, die mir die beiden Kater eingebrockt haben.
*
*

Kommentare:

  1. Da hast Du Deine Tierliebe wieder mal schön üben können :-)
    Gruß Snorri, der morgen Deinen Schuh zu Ende bringt

    AntwortenLöschen
  2. man,man, man, wat´n Prünkram, aber deine Geduld hat sich gelohnt.
    sieht sehr schön aus dein Övertrecker.
    Grüßle von der ollen Hex

    AntwortenLöschen
  3. Das hast Du wirklich "smuck maakt". Das sieht ja gleich viel schöner aus.
    Viele Grüße
    Petra

    AntwortenLöschen